Auteur Sujet: Android and OpenSource philosophies [INFORMATION]  (Lu 2955 fois)

0 Membres et 1 Invité sur ce sujet

Hors ligne E-D-S

  • Partenaire
  • Membre Héroïque
  • ***
  • Messages: 1.521
    • e-Dream Shop
Android and OpenSource philosophies [INFORMATION]
« le: 29 novembre 2011 à 22:50:14 »
Android and OpenSource philosophies



Citer
During the last months, we are faced with the tremendous lack of support, from Sigma, in relation to the Android platform. This led to the irremediable Sigma´s unilateral decision to discontinue support OpenSource and only provide minimal support to selected partners, as well as remove the project MIPSANDROID.com, severely damaging all the work done on this platform, an innovative and consistent  project, a result of our relationship with users and their feedback.

This decision, and after the bad experience we had in the past with closed applications, particularly with Celrun, led us to decide to release all the source code we used, and all the developments made ​​in Android (available for everyone, you just need to ask for by sending an e-mail to info@opensat.eu).

Following the entire line of MIPS philosophy, we focus only on open source technology because we believe it is the only way to provide adequate support to our users in a increasingly demanding market!

Source - Site officiel Azbox

 ;)

Hors ligne AmadeusHF

  • Administrateur
  • Membre Héroïque
  • *****
  • Messages: 1.647
Re: Android and OpenSource philosophies [INFORMATION]
« Réponse #1 le: 13 janvier 2012 à 09:11:59 »
Je découvre tardivement ce post, mais je peux pas m'empécher de réagir ;)

Depuis le temps qu'on avait dis au père Hugo que c'était une connerie d'avoir embarqué du Sigma (tout fermé) dans ses décos....ça me fait marrer de le voir maintenant râler que Sigma le lache :P
La perfection est un chemin, pas un but...

DM 500 / 7000 / 7020 / 800 / 8000
TGS 100 / 110200 / 210 / TGM 220
TM 9100 SUPER
REELBOX LITE / AVANTGARDE